مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 19:302022-11-14اقتصادي

پروژه «گازکوب» پتروشیمی آبادان به بهره برداری رسید


پروژه ایستگاه افزایش فشار و خطوط انتقال گاز خوراک پتروشیمی آبادان موسوم به پروژه «گازکوب» با حضور مدیران عامل شستا و تاپیکو افتتاح شد.

- آبادان- پروژه ایستگاه افزایش فشار و خطوط انتقال گاز خوراک پتروشیمی آبادان موسوم به پروژه گازکوب با حضور مدیران عامل شستا و تاپیکو افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عصر امروز دوشنبه پروژه ایستگاه افزایش فشار و خطوط انتقال گاز خوراک پتروشیمی آبادان موسوم به پروژه گازکوب با حضور ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و مسعود اسم خانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) و هیئت مدیره تاپیکو به بهره برداری رسید.

همچنین با افتتاح این پروژه، خوراک دریافتی پتروشیمی آبادان از پالایشگاه آبادان روزانه 85 تن افزایش می یابد که این موضوع باعث می شود تا میزان پی وی سی تولیدی در پتروشیمی از 85 تن در روز به 180 تن در روز افزایش پیدا کند.

افتتاح پروژه گازکوب در پتروشیمی آبادان با افزایش 85 تن خوراک دریافتی و رسیدن آن به 180 تن در روز، ظرفیت اسمی واحد الفین پتروشیمی آبادان در حال تکمیل شده و این موضوع باعث کاهش بهای تمام شده اتیلن و افزایش تولید pvc خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه «گازکوب» پتروشیمی آبادان به بهره برداری رسید

پروژه «گازکوب» پتروشیمی آبادان به بهره برداری رسید