مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 19:302022-11-14اقتصادي

عرضه درست نان نماد کفایت حاکمیت است


امروز نان به نماد کفایت حاکمیت و کارگزاران تبدیل شده است و مردم وقتی می خواهند کارگزاران خود را ارزیابی کنند یکی از جلوه های آن زنجیره تولید و عرضه نان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس کاظمی در جلسه آموزشی نانوایان شهرستان قزوین که در سالن اجتماعات جهاد کشاوزی قزوین برگزار شد، با اشاره به مشکلات نانوایان، تصریح کرد: رسالت پخت و عرضه نان مانند عرضه دیگر کالاها نیست، از قدیم و طبق باورهای دینی ما نان جایگاه ویژه ای دارد و همواره محترم بوده است و گاهی به عنوان قسم از آن یاد می کنیم.

وی افزود: امروز نان به نماد کفایت حاکمیت و کارگزاران تبدیل شده است، مردم وقتی می خواهند کارگزاران خود را ارزیابی کنند یکی از جلوه های آن زنجیره تولید و عرضه نان است، در گذشته راه پر فراز و فرودی در حوزه نان طی شده است اگرچه نقدهایی وجود دارد اما این نقدها باید با استفاده از تجربه گذشته مسیر رو به جلو را هموار کند.

فرماندار قزوین اظهار کرد: باید در جهت جلب رضایت عمومی در حوزه کمیت و کیفیت نان تلاش کنیم، دغدغه همه ما این است که متفاوت از گذشته گام برداریم؛ هم نانوایان و مباشرین انتظارات و مطالباتی دارند و هم مردم حق و حقوقی دارند که باید در این زمینه به فصل مشترکی برسیم که در نتیجه آن نان با کیفیت و قیمت مناسب به دست همشهریان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه درست نان نماد کفایت حاکمیت است

عرضه درست نان نماد کفایت حاکمیت است