مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 19:252022-11-14اقتصادي

آبگیری 2 سد در بارندگی های اخیر/ تامین اعتبار سد تنگ سرخ بویراحمد از طریق ماده 56


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت دو بانک رفاه و توسعه تعاون در قالب ماده 56 برای مشارکت در روند احداث سد تنگ سرخ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،کیامرث حاجی زاده در نشست ماده 56 گفت: چند ماهی است که حرکت خوبی با استفاده از ظرفیت ماده 56 آغاز شده و طبق مصوبه کشوری دو بانک رفاه و توسعه تعاون در پروژه های حوزه آب مشارکت خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشارکت هلدینگ ها و بنگاه های زیر مجموعه وزارت رفاه برای توسعه مناطق محروم افزود: عدم ایجاد مخازن و سدها برای تامین آب پایدار یکی از خلاء استان است و علی رغم اینکه 10 درصد آب کشور در این استان تامین می شود اما مجبور شدیم مناطق شهری و روستایی را در تابستان با تانکر آبرسانی کنیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه طی سال های اخیر پروژه های مناسبی به خصوص در حوزه زیرساخت تعریف شده و نیازی به کلنگ زنی پروژه جدیدی نیست، گفت: در بارش های اخیر دو سد کوهبرد دهدشت و ایلی آباد در بهمیی آبگیری شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه احداث سدها و مخازن علاوه بر تامین آب شرب موجب مهار سیلاب ها می شود عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت ماده 56، 115 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز سد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگیری 2 سد در بارندگی های اخیر/ تامین اعتبار سد تنگ سرخ بویراحمد از طریق ماده 56

آبگیری 2 سد در بارندگی های اخیر/ تامین اعتبار سد تنگ سرخ بویراحمد از طریق ماده 56