مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 18:502022-11-14سياسي

رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در بوشهر برگزار می شود


رییس مرکز فضای مجازی بسیج استان بوشهر گفت: چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرحله استانی از 25 تا 27 آبان برگزار خواهد شد.

  - ایسنا/بوشهر رییس مرکز فضای مجازی بسیج استان بوشهر گفت: چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرحله استانی از 25 تا 27 آبان برگزار خواهد شد.

  مهراب کیانی روز دوشنبه 23 آبان در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرحله استانی از 25 تا 27 آبان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: جمعی از فعالین این حوزه دور هم جمع می شوند تا در حوزه های نرم افزار، بازی ها، پویانمایی، کلیپ، نماهنگ و پوستر، بر اساس موضوعاتی که روز برنامه به آن ها اعلام می شود، تولید محتوا کنند.

کیانی فضای این رویداد را جذاب خواند و ادامه داد: بیشتر شرکت کنندگان، کودکان و نوجوانان هستند و رنج سنی بیشتر از 12 تا 28 سال است.

همچنین از بهترین اساتید داخل استانی و اساتید ملی به صورت آنلاین برای داوری این رویداد استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رویداد در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می شود، تصریح کرد: این رویداد، بهانه ای است برای شناسایی و معرفی استعدادها تا بتوانند در مراحل کشوری، مورد حمایت مجموعه های مختلف قرار گیرند تا از ظرفیت این بچه ها در حوزه تولیداتشان استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در بوشهر برگزار می شود

رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در بوشهر برگزار می شود