مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 18:452022-11-14اجتماعي

اجرای 57 برنامه کتابخانه محور همزمان با هفته کتاب در شهرضا


شهرضا _ رییس کتابخانه های عمومی شهرستان شهرضا گفت: 57 برنامه شهرستانی، کتابخانه محور و مدرسه محور در هفته کتاب در شهرضا اجرا می شود - فاطمه پورخاقان در گفت و گو با خبرنگار مهر با توجه به فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار داشت: تأسیس کتابخانه در شهرستان شهرضا به سال 1320 هجری شمسی بر می گردد که این قدمت کتابخانه در شهرضا نشان از میزان علاقه و اعتلای فرهنگی مردمی است که ریشه در تاریخ کهن این مرز و بوم دارد.

وی افزود: از سال 1383 با تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و استقلال کتابخانه های عمومی در تمامی زمینه ها، اعم از جذب بودجه، تخصیص اعتبارات و تجهیزات توجه ویژه ای به این نهاد شده است و تا کنون پیشرفت هایی در راستای فرهنگ ترویج مطالعه و جذب مخاطب داشته است.

رییس کتابخانه های عمومی شهرضا بیان کرد: اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهرضا در طول یک سال اخیر فعالیت های متعددی در سه حوزه فرهنگی، اداری و فنی ونیز فعالیت های عمرانی انجام داده است.

وی مطرح کرد: می توان گفت کتابخانه های عمومی در شهرستان شهرضا از نهادهای فعال فرهنگی هستند که نقش بی بدیلی در تغذیه فکری و آگاهی بخشی عمومی در میان مردم دارند، نقش کتابخانه های عمومی این شهرستان با توجه به پراکندگی کتابخانه ها در سطح شهر و دسترسی راحت مردم شهرستان قابل توجه و چشمگیر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 57 برنامه کتابخانه محور همزمان با هفته کتاب در شهرضا

اجرای 57 برنامه کتابخانه محور همزمان با هفته کتاب در شهرضا