مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 18:202022-11-14اقتصادي

الزام وبگاه های فروش اینترنتی به اخذ «اینماد» برای جلوگیری از پولشویی


وزیر صمت با اشاره به الزام وبگاه های فروش اینترنتی به اخذ «اینماد» گفت: الزام به داشتن نماد اعتماد درگاه های فعال فروش اینترنتی در فضای مجازی تصمیم درست بانک مرکزی برای جلوگیری از پولشویی و تخلفات فضای مجازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدرضا فاطمی امین در رابطه با الزام به دریافت اینماد توسط کسب و کارهای مجازی برای استفاده از خدمات پرداخت یارها،اظهار داشت: از سالیان گذشته طبق مصوبه مجلس و آیین نامه متناسب با آن در دولت که به تایید رییس قوه قضاییه نیز رسیده است، برای جلوگیری از پولشویی و تخلفات فضای مجازی باید وبگاه های فروش اینترنتی نماد اعتماد دریافت کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت  افزود: این اقدام طبق تصمیمی که تصویب کرده اند و از این نظر پشتوانه قدرتمندی دارد.

وزیر صمت همچنین با اشاره به سازوکار شکایت از کسب و کار های متخلف فضای مجازی در اینماد، گفت: خوشبختانه با سازوکاری که برای شکایت خریدارانی که از سایت های فضای مجازی خرید می کنند و از آن ها شکایت دارند، در نظر گرفته شده، این افراد می توانند با کلیک بر روی اینماد وارد سامانه آن شده و شکایت خود را در آن جا ثبت کنند.

وی  افزود: این شکایت ها به صورت جمع سپاری توسط یک گروه داوری بررسی می شود و به واحدی که تخلف آن محرز شده است یک فرصت هفت روزه داده می شود که اگر در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام وبگاه های فروش اینترنتی به اخذ «اینماد» برای جلوگیری از پولشویی

الزام وبگاه های فروش اینترنتی به اخذ «اینماد» برای جلوگیری از پولشویی