مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 18:202022-11-14اقتصادي

185 طرح صنعتی در آذربایجان شرقی وجود دارد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: 185 طرح صنعتی با بیش از 50 هزار میلیارد تومان سرمایه و 28 مگاپروژه بخش دیگری از ظرفیت استان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صابر پرنیان امروز دوشنبه در مراسم افتتاح مدرسه عالی مهارتی قالب سازی دانشگاه آزاد تبریز با اشاره به ظرفیت های صنعتی و تولیدی استان و عدم ارتباط این بخش با حوزه دانشگاهی اظهار داشت: در حال حاضر دو هزار و 560 طرح صنعتی در دست اجرا داریم که 800 مورد از آنها در مرحله نصب ماشین آلات قرار دارند.

وی ادامه داد: طی یکسال گذشته در افتتاح کارخانجات جدید رتبه سوم کشور را بعد از تهران و اصفهان داشته ایم و در ایجاد واحدهای توسعه ای نیز حائز رتبه دوم هستیم و در همین مدت فقط در حوزه صنعت دو هزار و 100 مجوز سرمایه گذاری صادر کرده ایم که میانگین هفت مجوز در روز را نشان می دهد و علاوه بر آن صدور چهار هزار پروانه صنوف خدماتی و تولیدی در این مدت نشان از امید و اشتیاق به تولید در استان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در استان بیش از 40 هزار واحد صنفی تولیدی داریم که یکی از همین واحدها روزی 300 یخچال و آن هم نصف قیمت محصولات موجود در بازار داخلی را برای صادرات تولید می کند اما در آمار به مثابه یک سوپر مارکت محسوب می شود و 185 طرح صنعتی با بیش از 50 هزار میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

185 طرح صنعتی در آذربایجان شرقی وجود دارد

185 طرح صنعتی در آذربایجان شرقی وجود دارد