مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 18:102022-11-14بين الملل

تصویب پروژه برآورد رطوبت خاک با استفاده از داده های سنجش از دور


شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری فضایی آسیا-اقیانوسیه (اپسکو) از فردا 24 آبان ماه در شهر اسلام آباد پاکستان آغاز می شود و تا 26 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

- شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری فضایی آسیا-اقیانوسیه (اپسکو) از فردا 24 آبان ماه در شهر اسلام آباد پاکستان آغاز می شود و تا 26 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضوعاتی از جمله ارائه بیانیه های رسمی کشورهای عضو، بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه ها و فعالیت های مشارکتی اپسکو در سال 2022، استماع گزارش های دبیرکل و پنج دپارتمان اپسکو، تصویب پروژه های جدید، تصویب گزارش مالی و حسابرسی سال های 2019-2022 و بودجه 2023-2025 در دستور کار شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری فضایی آسیا-اقیانوسیه (اپسکو) قرار دارد.

از جمله پروژه های جدیدی که در این اجلاس مطرح خواهد شد، پروژه برآورد رطوبت خاک با استفاده از داده های سنجش از دور است که توسط سازمان فضایی ایران پیشنهاد و پس از تصویب اجرا خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان فضایی ایران، همچنین طی اجلاس مذکور، اپسکو چند تفاهم نامه و توافقنامه مشترک را با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی معتبر کشور چین در حوزه علوم و فناوری فضایی منعقد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب پروژه برآورد رطوبت خاک با استفاده از داده های سنجش از دور

تصویب پروژه برآورد رطوبت خاک با استفاده از داده های سنجش از دور