مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 17:252022-11-14سياسي

ایران به نمایشگاه گردشگری اسپانیا می رود


ایران درحالی قرار است در نمایشگاه گردشگری اسپانیا شرکت کند که این کشور به تازگی به شهروندان خود برای سفر به ایران هشدار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرد: این دوره از نمایشگاه فیتور (FITUR) همانند گذشته قرار است همزمان با نخستین ماه سال میلادی 2023 در محل دائمی نمایشگاه های مادرید در کشور اسپانیا برگزار شود.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز با توجه به عملکرد مناسبی که دوره های پیشین در برگزاری پاویون ایران در این نمایشگاه داشت، امسال نیز مأموریت دارد تا برای چهاردهمین سال، به عنوان نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، زمینه مناسب برای حضور فعالان صنعت گردشگری ایران در این رویداد بین المللی را فراهم کند.

در این دوره از نمایشگاه فیتور که از 28 دی تا 2 بهمن 1401 در شهر مادرید اسپانیا برگزار می شود، غرفه ای به مساحت حدود 200 متر مربع در اختیار ایران است.

بنا بر اعلام کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، برگزاری شب ایرانی، دعوت از توراپراتورها، اجرای موسیقی اقوام ایرانی، کارگاه تولید صنایع دستی و خطاطی، عرضه سوغات و صنایع دستی، برپایی چایخانه ایرانی، نمایش فیلم های سه بعدی بناهای تاریخی و گردشگری با استفاده از دوربین های واقعیت مجازی و انتشار ویژه نامه تخصصی، از جمله برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به نمایشگاه گردشگری اسپانیا می رود

ایران به نمایشگاه گردشگری اسپانیا می رود