مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 17:002022-11-14بين الملل

انتقاد آمریکا از مبارزه ایران با تروریست ها در اقلیم عراق


سفیر آمریکا در بغداد امروز از دومین عملیات مرتبط با حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست ها در اقلیم شمال عراق انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آلینا رومانوسکی (Alina Romanowski) سفیر آمریکا در بغداد امروز دوشنبه درپیامی توییتری از حمله ایران به مقر تروریست هادر شمال عراق انتقاد کرد.

سفیر آمریکا در بغداددر این خصوص نوشت: آمریکا حملات موشکی و پهپادی ایران به اقلیم کردستان عراق (مواضع تروریست ها) را قویاً محکوم می کند.

آمریکا از ایران می خواهد تا حملات علیه همسایه اش عراق و ملت این کشور را متوفف کند! وی دراین باره اضافه کرد: ما در کنار دولت بغداد و اقلیم کردستان می ایستیم و نقض حاکمیت عراق را محکوم می کنیم.

سردار محمدتقی اوصانلو در این زمینه با بیان اینکه امروز حملات سپاه با استفاده از پهپادهای انتحاری، رزمی و موشکی به مقرر گروهک های تروریستی در اقلیم شمال عراق صورت گرفت، افزود: در این عملیات تا عمق 80 کیلومتری در اقلیم کردستان عراق مقر گروهک های تجزیه طلب را هدف قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات همه هدف های مورد شناسایی در مقر گروهک های تجزیه طلب و تروریستی در این منطقه محقق شد، اظهار کرد: تعدادی از عناصر این گروهک ها در داخل کشور که با هدف ایجاد اغتشاش و کشته سازی فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر شده اند، تعدادی از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آمریکا از مبارزه ایران با تروریست ها در اقلیم عراق

انتقاد آمریکا از مبارزه ایران با تروریست ها در اقلیم عراق