مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-14اقتصادي

نرخ خاموشی در شهر اصفهان به زیر 100 دقیقه رسیده است


مدیر اداره برق منطقه 4 شرکت توزیع برق شهر اصفهان گفت: در ابتدای دهه گذشته نرخ خاموشی نزدیک به هزار دقیقه بود اما با تلاش های انجام شده امروزه این نرخ به زیر 100 دقیقه در شهر اصفهان رسیده که حتی فراتر از بسیاری از کشورهای توسعه یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اصفهان، امیر سلجوقی مدیر اداره برق منطقه 4 شرکت توزیع برق شهر اصفهان در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت روز 25 آبان و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: محدوده منطقه 4، یکی از نقاط پر تراکم، با طیف مختلفی از طبقات اجتماعی و حدود 145 هزار مشترک است و باید نگاه ویژه ای به این نقطه از شهر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خدمات برق این منطقه با 5 دستگاه پست فوق توزیع تأمین می شود، افزود: با توجه به اینکه شبکه های توزیع فشار ضعیف هوایی و زمینی از نظر سطح کیفیت، یکی از پر هزینه ترین شبکه های برق بوده، برای ارائه خدمات و اصلاح و تعمیرات، نیازمند بودجه و منابع مالی زیادی است و امیدواریم ارائه شبکه پایدار برق به شهروندان و نزدیک شدن به استانداردهای جهانی در حوزه خاموشی ها، رضایت آن ها را به دنبال داشته باشد.

سلجوقی با اشاره به آماری از مشترکان برق منطقه گفت: از 145 هزار و 536 مشترک، رقمی نزدیک به 118 هزار مربوط به مشترکان خانگی، 7 هزار و 900 مشترک عمومی و حدود 19 هزار و 500 مشترک تجاری بوده و تعداد مشترکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ خاموشی در شهر اصفهان به زیر 100 دقیقه رسیده است

نرخ خاموشی در شهر اصفهان به زیر 100 دقیقه رسیده است