مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 16:152022-11-14اقتصادي

افزایش دوبرابری طرح های برون دانشگاهی و دارای حمایت مالی دانشگاه کاشان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی شبانی، معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه، از افزایش دو برابری طرح های برون دانشگاهی و دارای حمایت مالی این دانشگاه خبر داد و گفت: - معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان از افزایش دو برابری طرح های برون دانشگاهی و دارای حمایت مالی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی شبانی، معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه، از افزایش دو برابری طرح های برون دانشگاهی و دارای حمایت مالی این دانشگاه خبر داد و گفت: مبلغ کل طرح های برون دانشگاهی سال 1400، 12 میلیارد و 340 میلیون ریال است و این در شرایطی است که مبلغ قرارداد های طرح برون دانشگاهی دانشگاه کاشان در شش ماهه اول سال 1401 به بیش از 20 میلیارد و 919 میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

شبانی به تشکیل جلسات و انعقاد تفاهم نامه های مختلف با صنایع و شرکت هایی جهت تسهیل و تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: در این مدت حدود 20 مورد فرصت مطالعاتی صنعت و جامعه اعضای هیئت علمی اجرا شده است.

معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان افزایش 50 درصدی مبلغ حمایت از شرکت اساتید در همایش های بین المللی، اصلاح آیین نامه ها، دستورالعمل ها و شیوه نامه های پژوهشی جهت سامان دهی و نظم بخشی و حمایت از پژوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دوبرابری طرح های برون دانشگاهی و دارای حمایت مالی دانشگاه کاشان

افزایش دوبرابری طرح های برون دانشگاهی و دارای حمایت مالی دانشگاه کاشان