مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 16:152022-11-14ورزشي

پیوست فرهنگی در کنار ورزش بانوان مورد توجه باشد


مدیرکل امور بانوان استانداری همدان گفت: با توجه به موفقیت های بانوان در عرصه های ورزشی باید پیوست فرهنگی نیز در کنار این فعالیت ها در نظر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند فاطمه ستاری نوید ظهر امروز در کارگروه بانوان اظهار کرد: امروزه جایگاه زنان در جمهوری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در مقایسه با گذشته ارتقا یافته و نقش آنان در عرصه های مختلف همپای مردان دیده می شود.

وی با بیان اینکه مباحث اعتقادی و باورهای دینی برای ما مهم است افزود: بانوان در عرصه های مختلف ثابت کرده اند که در کنار فعالیت های اجتماعی به باورهای دینی و مباحث اعتقادی توجه دارند و همین مساله اثرگذاری آنها را در جامعه بیشتر کرده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری همدان به بحث نشاط اجتماعی زنان به عنوان یک ضرورت اجتماعی اشاره کرد و افزود: بحث اجتماعی بانوان به ویژه زنان خانه دار برای ما مهم است بنابراین باید به فراهم کردن زیرساخت های لازم جهت تحقق این امر توجه کرد.

 وی با اشاره به موفقیت های بانوان ورزشکار نهاوند در سطوح ملی و بین المللی گفت: دختران نهاوند در بحث ورزش سرآمد استان هستند و این مساله گویای آن است که باید ظرفیت های بیشتری برای شکوفایی استعدادهای ورزشی فراهم آورده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوست فرهنگی در کنار ورزش بانوان مورد توجه باشد

پیوست فرهنگی در کنار ورزش بانوان مورد توجه باشد