مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:552022-11-14اقتصادي

ایران در نمایشگاه فیتور اسپانیا 2023 شرکت می کند


فعالان، نمایندگان صنوف و کنشگران صنعت گردشگری ایران با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2023 مادرید توانمندی ها و جاذبه های گردشگری ایران را به جهانیان معرفی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، فعالان، نمایندگان صنوف و کنشگران صنعت گردشگری ایران با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2023 مادرید توانمندی ها و جاذبه های گردشگری ایران را به جهانیان معرفی می کنند.

این دوره از نمایشگاه فیتور (FITUR) قرار است همانند دوره های پیشین، همزمان با نخستین ماه سال میلادی جدید در محل دائمی برپایی نمایشگاه های FIERA DE MADRID در کشور اسپانیا برگزار شود.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با توجه به عملکرد مناسب در دوره های پیشین، امسال نیز مأموریت دارد تا برای چهاردهمین سال، به عنوان نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، زمینه مناسب برای حضور فعالان صنعت گردشگری ایران در این رویداد بین المللی را فراهم کند.

تاکنون اقدامات اولیه شامل اعلام فراخوان عمومی و دعوت از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، هتل ها، مراکز اقامتی و تفریحی و فعالان صنعت گردشگری، ثبت نام از متقاضیان، جانمایی و خرید غرفه، برگزاری نشست های هم اندیشی و تخصصی، طراحی غرفه و … برای حضور قدرتمند ایران، از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در نمایشگاه فیتور اسپانیا 2023 شرکت می کند

ایران در نمایشگاه فیتور اسپانیا 2023 شرکت می کند