مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:472022-11-14پزشكي

این دارو دروازه ورود به اعتیاد است !


هشدار وزارت بهداشت درباره افزایش مصرف ترامادول در بین جوانان بیش از قبل شده؛ دارویی که پیش از این برای التیام عوارض سوءمصرف مخدر با شدت بالا تجویز می شد حالا یکی از متهمان ردیف اول وارد کردن نوجوانان و جوانان به دنیای اعتیاد است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، وقتی درد داری، دکتر برایت مورفین تجویز می کند، چقدر آرامش می گیری؟ حالا تصور کن که ترامادول، همین آرامش چهاربرابر می کند.

این ها را حسام می گوید که تجربه خوردن قرص ترامادول را دارد: همان روز اول فهمیدم که اگر ادامه بدهم، در مدت کوتاهی به آن وابسته می شوم برای همین به سختی خودم را از آن جدا کردم و برای همین هم دیگر مصرف نمی کند؛ می گوید خودم را از اعتیاد نجات دادم.

حسام برایمان تعریف می کند که در بین دوستان و رفقایش، ترامادول به قرص مهربانی معروف بوده است؛ از آن مهربانی هایی که باعث می شود غم و دردشان را یادشان برود و مدام بخوابند: برای همین است که همه وابسته اش می شوند؛ خیلی فرقی با اعتیاد با دیگر مواد مخدر ندارد.

اعتیاد، همین است دیگر؛ چیزی که نتوانی از آن دل بکنی! و آن ها هم نمی توانند.

  مصرف های خارج از دز ترامادول داروی جدیدی نیست اما این روزها به واژه پرتکراری در بین جوانان تبدیل شده است: ترامادول یک مسکن با ریشه مواد مخدر است که در داروخانه ها مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این دارو دروازه ورود به اعتیاد است !

این دارو دروازه ورود به اعتیاد است !