مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-14بين الملل

مسؤول فلسطینی: کابینه جدید اسراییل به رویکرد و سیاست جدیدی از سوی ما نیاز دارد


یک مسؤول فلسطینی کابینه آتی رژیم صهیونیستی را بازتاب دهنده افراط گرایی و نژادپرستی در اراضی اشغالی دانست و تاکید کرد که این کابینه با رویکردهای خطرناکش به یک رویکرد فلسطینی جدید و سیاستی متفاوت نیاز دارد.

- یک مسؤول فلسطینی کابینه آتی رژیم صهیونیستی را بازتاب دهنده افراط گرایی و نژادپرستی در اراضی اشغالی دانست و تاکید کرد که این کابینه با رویکردهای خطرناکش به یک رویکرد فلسطینی جدید و سیاستی متفاوت نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد مجدلانی، عضو شورای اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در گفتگو با رادیوی رسمی فلسطین ضمن انتقاد از مکلف شدن بنیامین نتانیاهو، رهبر حزب لیکود برای تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: کابینه آتی اسراییل به ریاست نتانیاهو نشان دهنده تغییر جامعه اسراییلی به سمت افراطگرایی و نژادپرستی است.

مجدلانی گفت: کابینه جدید شامل برخی چهره های راست گرای فاشیست و رویکردهای سیاسی آنها خواهد بود و در برنامه های آن هیچ اشاره ای به راه حل دو کشوری به عنوان راه حل پذیرفته شده بین المللی مطابق قطعنامه های بین المللی قانونی نشده است.

این عضو شورای اجرایی ساف افزود: کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش سه شنبه در رام الله نشستی به ریاست محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین جهت بررسی سازوکارهای مدیریت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤول فلسطینی: کابینه جدید اسراییل به رویکرد و سیاست جدیدی از سوی ما نیاز دارد

مسؤول فلسطینی: کابینه جدید اسراییل به رویکرد و سیاست جدیدی از سوی ما نیاز دارد