مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-14سياسي

افزایش ظرفیت سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان


معاون دانشگاه لرستان با اشاره به افزایش ظرفیت سراهای دانشجویی این دانشگاه گفت: در حال حاضر هیچ کدام از دانشجویان دانشگاه در خوابگاه های خودگردان ساکن نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحسام الدین حجازی امروز دوشنبه در نشست سرپرستان سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان اظهار داشت: همه تلاش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، این است که بودجه فعلی دانشگاه لرستان افزایش یابد.

وی ادامه داد: برگزاری اینگونه نشست ها باعث می شود بتوانیم با همفکری و هم افزایی، مشکلات را رفع کنیم یا کاهش دهیم.

معاون دانشگاه لرستان افزود: وضعیت ایده آل آن است که همه مشکلات سراهای دانشجویی را رفع کنیم؛ اما ما باید محدودیت های بودجه ای دانشگاه را هم در نظر بگیریم.

حجازی عنوان کرد: یکی از موفقیت های کاری این بوده است که توانسته ایم برای اولین بار، تعداد 100 تخت جدید برای سراهای دانشجویی خریداری کرده و به ظرفیت سراهای دانشجویی افزوده کنیم و الان شاهد هستیم به مرحله ای رسیده ایم که یک دانشجوی دختر یا پسر دانشگاه لرستان، ساکن سراهای دانشجویی خودگردان نیستند و همگی ساکن سراهای دانشجویی دانشگاه هستند.

وی اظهار داشت: اینگونه موفقیت هایی که کسب کرده ایم و توانسته ایم ظرفیت سراهای دانشجویی را افزایش بدهیم معلول زحمات همه عوامل معاونت دانشجویی از جمله سرپرستان زحم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان

افزایش ظرفیت سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان