مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-14اجتماعي

نگرانی محیط زیستی در خصوص مزایده پنج هزار واحد معدنی در کشور


معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: موضوع مزایده پنج هزار واحد معدنی در کشور از سوی وزارت صمت مطرح شده است که این موضوع بسیار نگران کننده است زیرا بسیاری از گونه های حیات وحش به دلیل فعالیت های معدنی در حال نابودی هستند.

- ایسنا/مرکزی معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: موضوع مزایده پنج هزار واحد معدنی در کشور از سوی وزارت صمت مطرح شده است که این موضوع بسیار نگران کننده است زیرا بسیاری از گونه های حیات وحش به دلیل فعالیت های معدنی در حال نابودی هستند.

حسن اکبری روز دوشنبه 23 آبان در آیین تودیع و معارفه مدیرکل محیط زیست استان مرکزی اظهار کرد: از سال های گذشته همواره صحبت هایی در خصوص خاص بودن شرایط کشور در خصوص جنگ و بازسازی و تحریم و.

شنیده ایم و غالبا در این شرایط، مسئله اشتغال اولویت خاصی دارد و توجه به اقتصاد مردم مهم است.

وی افزود: زمانی که به این موارد توجه ویژه می شود، غالبا محیط زیست در حاشیه قرار می گیرد، البته در شعار و سخنرانی به این حوزه توجه خوبی شده و ظاهرا این موارد در راس قرار می گیرند، اما در عمل، به این حوزه آسیب جدی وارد شده است.

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: اینکه اراک سال گذشته 165 روز آلوده را تجربه کرده جای تاسف دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی محیط زیستی در خصوص مزایده پنج هزار واحد معدنی در کشور

نگرانی محیط زیستی در خصوص مزایده پنج هزار واحد معدنی در کشور