مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-14اقتصادي

رشد ملموس شاخص های عمرانی و جذب اعتبارات دولتی


هفتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر بجنورد پیش از ظهر امروز در شورای اسلامی شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه که امروز 23 آبان ماه با حضور همه اعضای شورای شهر برگزار شد، شهردار بجنورد گزارشی از عملکرد 7 ماهه امسال و مقایسه ای با سال گذشته را ارائه کرد.

شهردار بجنورد در این جلسه گفت: طی 7 ماهه سال گذشته، 22 هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر انجام شده بود که امسال به 107 هزار متر مربع رسیده و رشد بیش از 370 درصدی داشته است.

جواد حمیدی افزود: در خصوص لکه گیری معابر نیز شهرداری طی سال گذشته 50 هزار متر مربع عملکرد داشت که امسال به 60 هزار متر مربع افزایش یافت و 19 درصد رشد کرد.

وی ادامه داد: احداث بناهای تجاری نیز امسال به 4 هزار متر مربع رسید و 5 هزار درصد نسبت به عملکرد پارسال که فقط 75 متر مربع بود، رشد کرد.

وی اظهار کرد: تعداد پارک های بجنورد طی امسال از 3 عدد به 9 عدد رسید و پیاده رو سازی نیز طی سال گذشته که 6 هزار متر مربع انجام شده بود، امسال به 22 هزار متر مربع افزایش یافت و 252 درصد رشد کرد.

حمیدی تصریح کرد: 25 عدد اتوبوس شهری نیز طی این مدت خریداری شده که منتظر تحویل آن ها براساس تعهد شرکت سازنده هستیم و در تاریخ 17 ساله مرکز استان، بی سابقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد ملموس شاخص های عمرانی و جذب اعتبارات دولتی

رشد ملموس شاخص های عمرانی و جذب اعتبارات دولتی