مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-14فرهنگي

هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد


آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال با معرفی نمایش «زنانی با چمدان های پر از شکلات» و «رسم دیار» به کار خود پایان داد.

- ایسنا/اردبیل آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال با معرفی نمایش زنانی با چمدان های پر از شکلات و رسم دیار به کار خود پایان داد.

آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال امروز 23 آبان برگزار شد و در پایان جشنواره نمایشنامه زنانی با چمدان های پر از شکلات به نویسندگی و کارگردانی حسن عظیمی از شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی به عنوان برترین نمایش این دوره از جشنواره انتخاب شد و نمایش رسم دیار به نویسندگی پریسا مهرجو و کارگردانی سلمان شفیعی از شهرستان خلخال به عنوان نمایش منتخب برای حضور در سی امین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل معرفی شد.

در این مراسم، سید رضی محمودی، غریب منوچهری و عدالت فرزانه هیئت داوران این جشنواره، در بخش گریم انتخابی نداشت و با تقدیر از ابراهیم پاک دامن برای طراحی آفیش و بروشور نمایش پذیرایی زیر شلاق کش باران از شهر سردرود تبریز، جایزه این بخش را به حمید رضا رزاقی برای طراحی آفیش و بروشور نمایش شب بخیر نیویورک از زنجان اهدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد