مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 14:522022-11-14اجتماعي

زنگ کتاب در مدارس دماوند نواخته شد/ استقرار کتابخانه سیار در روستاها


زنگ کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مدارس شهرستان دماوند نواخته شد و به این مناسبت کتابخانه سیار در 10 روستای این شهرستان مستقر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، به مناسبت سی امین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، زنگ کتاب طی مراسمی در دبستان شهید محمدرضا غلامی روستای آرو از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند نواخته شد.

در این مراسم، حسین محمدی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دماوند، عباس حاجی نوروزی مسئول کتابخانه سیار شهرستان دماوند، مهدیه پاجانی مدیر دبستان شهید غلامی روستای آرو و کادر آموزشی و معلمان، دانش آموزان و اعضای انجمن اولیا و مربیان این مدرسه حضور داشتند.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دماوند طی سخنرانی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار به تبیین و اهمیت فرهنگ کتابخوانی پرداخت و توضیحاتی در خصوص استقرار کتابخانه سیار شهرستان دماوند در روزهای دوشنبه در روستای آرو اشاره کرد.

حسین محمدی، از استقرار کتابخانه سیار در 10 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی، آیین عصر شعر با حضور شاعران و مراسم رونمایی از کتاب های تازه تألیف دانش آموزان شهرستان دماوند برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ کتاب در مدارس دماوند نواخته شد/ استقرار کتابخانه سیار در روستاها

زنگ کتاب در مدارس دماوند نواخته شد/ استقرار کتابخانه سیار در روستاها