مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 14:252022-11-14سياسي

وزیر علوم با نمایندگان اتحادیه و تشکل های دانشجویی دیدار کرد


وزیر علوم تحقیقات و فناوری با نمایندگان اتحادیه ها و تشکل های دانشجویی دیدار کرد و این نمایندگان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهستم.

اختصاص سه درصد بودجه جاری به بخش فرهنگ وزیر علوم گفت: با توجه به اهمیت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، به این مؤسسات ابلاغ شد که 3 درصد بودجه جاری به فعالیت های فرهنگی اختصاص یابد.

زلفی گل اظهار داشت: از زمان تصدی مسئولیت، تلاش کردیم در عرصه های علمی، فرهنگی، عمرانی و پژوهشی با شتاب بیشتری نسبت به گذشته قدم برداریم و برای تمرکز برنامه ها و اقدامات، پنچ اولویت برای ستاد و دانشگاه ها تعریف و اعلام شد.

وی پنچ اولویت را شامل مرجعیت و دیپلماسی علمی فناوری و نوآوری، آموزش، پژوهش و برون داد هدفمند، نوآوری فرهنگی و فرهنگ نوآوری، شاگرد، فناور و نوآور پروری و تولید خدمت، ثروت و سرمایه از دانش اعلام کرد و گفت: برای هر اولویت برنامه های خاصی تعریف شده است.

وزیر علوم اظهار داشت: در دانشگاه های تابعه وزارت علوم در سال گذشته اتفاقات علمی و فناوری بزرگی افتاد که حوادث و اغتشاشات اخیر مانع دیدن آنها شد.

وی اعلام کرد: در مرجعیت علمی در یکسال گذشته 20 مجله علمی و پژوهشی در حال انتشار در جمهوری اسلامی ایران تحت نمایه های بین المللی قرار گرفت و تشویق و آموزش سردب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم با نمایندگان اتحادیه و تشکل های دانشجویی دیدار کرد

وزیر علوم با نمایندگان اتحادیه و تشکل های دانشجویی دیدار کرد