مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-14اقتصادي

2000 پرونده در خراسان شمالی در انتظار دریافت وام ساخت مسکن روستایی


معاون بازسازی اداره کل بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: در حال حاضر 2 هزار پرونده در این اداره کل آماده معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات جهت نوسازی مسکن های روستایی هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون بازسازی اداره کل بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: در حال حاضر 2 هزار پرونده در این اداره کل آماده معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات جهت نوسازی مسکن های روستایی هستند.

روحانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ابلاغ تسهیلات 200 میلیون تومانی جهت ساخت مسکن های روستایی اظهار کرد: این تسهیلات از دو سه روز گذشته به 4 بانک تجارت، کشاورزی، سپه و پست بانک ابلاغ شده است.

وی افزود: به زودی این تسهیلات به 4 بانک دیگر نیز ابلاغ خواهد شد و متقاضیان می توانند بعد از معرفی به بانک ها، تسهیلات مورد نظر را دریافت کنند.

روحانی ادامه داد: البته تعدادی از متقاضیان نیز هستند که از ابتدای امسال با هزینه های خود اقدام به ساخت مسکن کرده اند و اکنون شاید به مراحل پایانی خود نیز رسیده باشند که پرونده این افراد به بانک معرفی می شود و آن ها می توانند تمام وام خود را دریافت کنند.

به گفته وی طی امسال حدود 200 تا 300 نفر از افراد با هزینه شخصی اقدام به ساخت مسکن کرده اند که تسهیلات به آن ها پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 پرونده در خراسان شمالی در انتظار دریافت وام ساخت مسکن روستایی

2000 پرونده در خراسان شمالی در انتظار دریافت وام ساخت مسکن روستایی