مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-14پزشكي

نیاز جدی به تامین پزشک و پرستار در بیمارستان آستارا


فرماندار آستارا با اشاره به نیاز جدی این شهرستان به تامین پزشک و پرستار گفت: با توجه به موقعیت ویژه این شهرستان دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید حمایت جدی انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازضربه سختی بر پیکره اقتصاد آستارا وارد کرد و امروز باید با دغدغه مندی و نگاه ویژه کشوری و استانی به این شهرستان مهم، کمبودها و نواقص را رفع و شکوفایی آن را رقم زد.

رضایی پور با انتقاد از حضور کمرنگ مدیران استانی در این شهرستان و با بیان اینکه آستارا مشابه هیچ شهرستان دیگری در گیلان نیست، افزود: استقبال از وزرای کشور همسایه نشان دهنده مهم و استراتژیک این شهرستان است و باید توجه جدی به حوزه های بهداشت و درمان آستارا داشت.

فرماندار آستارا با اشاره به کمبود پزشک در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان بیان کرد: حضور روزانه 25 هزار گردشگر در این شهرستان نشان از نیاز جدی به تأمین پزشک و پرستار برای ارائه خدمات به مردم دارد و دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید حمایت جدی از آستارا انجام دهد.

وی با اشاره به فاصله 200 کیلومتری آستارا با مرکز استان تصریح کرد: در حوزه تجهیزات اسکان پزشکان نیز نیاز به توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی گیلان داریم و تجهیز سیستم گرمایشی و سیستم تصویربرداری بیمارستان به دستگاه ماموگرافی گوشه ای از نیازهای این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز جدی به تامین پزشک و پرستار در بیمارستان آستارا

نیاز جدی به تامین پزشک و پرستار در بیمارستان آستارا