مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-14سياسي

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، میزبان محفل انس با قرآن دانشجویی


مسئول فعالیت های قرآن و عترت نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان شمالی از برگزاری محفل انس با قرآن دانشجویی با همکاری دانشگاه ‎های بجنورد خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مسئول فعالیت های قرآن و عترت نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان شمالی از برگزاری محفل انس با قرآن دانشجویی با همکاری دانشگاه ‎های بجنورد خبر داد.

علی رحیمی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه محفل انس با قرآن ویژه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه های بجنورد امشب برگزار می شود، اظهار کرد: این محفل پس از نماز مغرب و عشاء در بلوار شهریار، بعد از بیمارستان امام علی (ع)، مسجد دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بجنورد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه قاریان این محفل حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی ملقب به شیخ ربنا، عادل صمدی و امیر احمدی نژاد هستند، اضافه کرد: قاریان مذکور جزو قاریان برجسته کشوری هستند که در این محفل شرکت می کنند.

رحیمی مقدم با تأکید براینکه محفل انس با قرآن با تنوع در برنامه ها برگزار می شود، افزود: برگزاری مسابقه قرآنی، تجلیل از فرزند شهدا و.

از جمله برنامه های محفل انس با قرآن دانشجویی است.

مسئول فعالیت های قرآن و عترت نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان شمالی تأکید کرد: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ها می توانند همراه با خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، میزبان محفل انس با قرآن دانشجویی

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، میزبان محفل انس با قرآن دانشجویی