مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-14سياسي

هوشیاری مردم توطئه های استکبار علیه نظام را با شکست مواجه کرد


معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: هوشیاری مردم توطئه های استکبار علیه نظام را با شکست مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدسبحان حسنی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست دفتر امنیتی انتظامی استانداری ایلام اظهار کرد: وظیفه شناسی و تکلیف گرایی لازمه مدیریت در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه هوشیاری مردم، توطئه های جبهه استکبار علیه نظام را با شکست مواجه کرده است، افزود: هرکس در هر موقعیتی که قرار گرفته باید با نگاه مسئولیت پذیری به برنامه ها و عملکرد خود نگاه کند و متناسب با جایگاه، پاسخگوی عملکرد خود باشد.

حسنی اضافه کرد: کشور ایران در عرصه های مختلف پیشرفت های قابل توجهی داشته و این افزایش توان داخلی در همه بخش ها، دشمن را وادار به دسیسه کرده است.

معاون استاندار ایلام بیان کرد: سناریوهای از پیش تعیین شده بطور مستمر بر روی میز دشمن بوده و اخیراً هم شاهد آن بودیم، اما با هوشیاری مردم، این دسیسه ها با شکست مواجه شدند.

وی تصریح کرد: یک سری مشکلات و نواقص در کشور وجود دارد، با انسجام و تلاش های بیشتر می توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

در پایان این آیین از زحمات جوهر نادری قدردانی و عبدالرضا حسن پور به عنوان سرپرست دفتر امنیتی و انتظامی استانداری ایلام معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشیاری مردم توطئه های استکبار علیه نظام را با شکست مواجه کرد

هوشیاری مردم توطئه های استکبار علیه نظام را با شکست مواجه کرد