مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-14اقتصادي

مسکن ملی استان قزوین تا شهریور 1402 تحویل داده می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: تا شهریور ماه سال آینده تلاش داریم پرونده طرح اقدام ملی مسکن را تکمیل و به متقاضیان تحویل دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی هاشمی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در ناحیه شهری مهرگان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سیاست های اصلی دولت ساخت 4 میلیون مسکن است و در این راستا اقدامات مربوط به استان در حال انجام می باشد.

وی افزود: در طرح اقدام ملی مسکن، سهمیه استان قزوین 64 هزار واحد اعلام شد که با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش خواهیم کرد در مدت زمان 4 ساله رقم بیشتری  حدود 67 تا 68 هزار واحد ساخته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی اضافه کرد: تاکنون 337 هکتار زمین شناسایی و تامین شده و مجموعا 105 هزار نفر در 8 فاز ثبت نام کرده اند.

وی عنوان کرد: از متقاضیانی که ثبت نام کرده اند 40 هزار نفر واجد شرایط بوده که 23 هزار نفر تشکیل پرونده داده اند و 16 هزار نفر 40 میلیون اولیه را واریز کرده اند.

هاشمی ادامه داد: برای 23 هزار واحد قرار داد منعقد کردیم که تاکنون کمتر از 3 درصد از افرادی که واریزی داشتند و انصراف داده اند.

وی یاد آور شد: نهادهای حمایتی برای دهک های پایین جامعه مبلغی را تقبل می کنند که قرار گاه خاتم از جمله آن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن ملی استان قزوین تا شهریور 1402 تحویل داده می شود

مسکن ملی استان قزوین تا شهریور 1402 تحویل داده می شود