مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-14سياسي

میثاق فرمانداران استان کرمان برای ارتقاء رضایت و رفاه مردم


فرمانداران استان کرمان با قرائت و امضای میثاق نامه، خود را متعهد و ملزم به اصول مدیریت علمی و جهادی برای ارتقاء رفاه و رضایت مردم دانستند.

- ایسنا/کرمان فرمانداران استان کرمان با قرائت و امضای میثاق نامه، خود را متعهد و ملزم به اصول مدیریت علمی و جهادی برای ارتقاء رفاه و رضایت مردم دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، این میثاق نامه در کارگروه حکمرانی و مدیریت مجمع بسیج استان و بهره گیری از بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست های کلی اصلاح نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه جامع اصلاح نظام اداری و با نگاه به مکتب سردار سلیمانی تنظیم شده است.

توجه به تقوا و وجدان کاری، ارتقاء فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزش های اخلاقی، انسانی و اسلامی، اهتمام ویژه به ارتقاء فرآیندها و بهبود روش ها، توجه به نظام شایسته سالاری، بهره مندی از فناوری های نوین، بهره گیری از نظام مدیریت مشارکتی، قانونگرایی، پاسخگویی، شفافیت و انضباط مالی در نظام اداری، ارائه خدمت صادقانه در راستای بهبود کیفیت خدمات اداری به مردم و ارتقاء سلامت اداری اصول امضا شده در این میثاق نامه است.

فرمانداران با قرائت این میثاق نامه، خود را متعهد و ملزم به اصول مدیریت علمی و جهادی برای پیشبرد برنامه فوق دانسته و با استعانت از خداوند منان، نهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میثاق فرمانداران استان کرمان برای ارتقاء رضایت و رفاه مردم

میثاق فرمانداران استان کرمان برای ارتقاء رضایت و رفاه مردم