مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-14فرهنگي

دوراهی جشنواره «رشد» پس از 52 دوره برگزاری؛ هنر مهم است یا آموزش؟


دبیر جشنواره فیلم رشد در نشست خبری این جشنواره بیان کرد قرار است توجه به اهمیت وجوه هنری و یا آموزشی آثار مورد بررسی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری پنجاه و دومین جشنواره بین المللی فیلم رشد صبح امروز دوشنبه 23 آبان ماه با حضور صادق یزدانی دبیر جشنواره و حجت الاسلام علی لطیفی رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش وزارت آموزش و پرورش در محل دبیرستان البرز برگزار شد.

حجت الاسلام لطیفی رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش در ابتدای این مراسم گفت: مدرسه البرز و جشنواره فیلم رشد نمادهای تربیتی آموزش و پرورش به شمار می رود و هردو قدمت طولانی دارند.

امسال پنجاه و دومین دوره جشنواره فیلم رشد برگزار می شود و ما سعی کرده ایم در این دوره با شعار مدرسه هویت ساز پیش رویم و در مجموعه آثار ارسال شده سعی کردیم به صورت ویژه روی برخی از موضوع ها تاکید کنیم.

وی تاکید کرد: در این دوره سه نشان ویژه معلم، ایثار و از خودگذشتگی، مدرسه مبدا پیش رفت در جهان اسلام مورد توجه قرار گرفته است.

در این دوره فیلمنامه و وب سری را به قالب های جشنواره اضافه کردیم و آثار قابل توجهی نیز در این زمینه به دبیرخانه ارسال شده است.

همچنین سعی کردیم تا دسترسی فیلم های جشنواره را در کشور افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوراهی جشنواره «رشد» پس از 52 دوره برگزاری؛ هنر مهم است یا آموزش؟

دوراهی جشنواره «رشد» پس از 52 دوره برگزاری؛ هنر مهم است یا آموزش؟