مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-14حوادث

کشف 53 قبضه سلاح جنگی و شکاری و مهمات در مرز ارومیه


فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف 53 قبضه سلاح جنگی و شکاری و تعداد 1560 عدد فشنگ جنگی در مرزهای استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین خانی در تشریح این خبر اظهار دکرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در نقطه صفر مرزی، ماموران هنگ مرزی ارومیه با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و رصد گذرگاه ها، مسیر تردد کاروان قاچاق سلاح در ارتفاعات صعب العبور مرزی را شناسایی و توقیف محموله را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و رصد شبانه روزی معابر مرزی در شرایط بسیار سخت و نامساعد جوی، موفق به کشف تعداد 53 قبضه سلاح شکاری و جنگی قاچاق شامل 14 قبضه سلاح کلت کمری جنگی به همراه 9 تیغه خشاب و 9 کیف حمل متعلق به کلت ، 27 قبضه سلاح وینچستر تاشو و 12 قبضه سلاح شکاری تک لول شدند.

سردار حسین خانی اضافه کرد: مرزبانان دلاور استان در اقدام غافلگیرانه دیگری در حوزه استحفاظی هنگ مرزی سردشت موفق به کشف 52 عدد خشاب و یک هزارو پانصد و شصت عدد گلوله جنگی کلاش شدند.

فرمانده مرزبانی استان بیان اینکه قاچاقچیان که از دستیابی به اهداف شوم شان ناکام ماندند و با استفاده از تاریکی شب به آن سوی مرزها متواری شدند، تصریح کرد: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و تلاش مرزبانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 53 قبضه سلاح جنگی و شکاری و مهمات در مرز ارومیه

کشف 53 قبضه سلاح جنگی و شکاری و مهمات در مرز ارومیه