مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-14اقتصادي

افزایش 110 درصدی جمع آوری زکات در شهرستان رزن و درگزین


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رزن و درگزین از افزایش 110 درصدی جمع آوری زکات در این شهرستان ها خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رزن و درگزین از افزایش 110 درصدی جمع آوری زکات در این شهرستان ها خبر داد.

رضا صادقی مصور در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: از ابتدای سال تاکنون افزون بر دو میلیارد و 178 میلیون تومان زکات در شهرستان رزن و درگزین جمع آوری شده که این میزان زکات جمع آوری شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارای 110 درصد افزایش است.

وی با بیان اینکه 78 روستا در سطح رزن و درگزین مشمول پرداخت زکات هستند، خاطرنشان کرد:روستای نظام آباد درگزین در بین روستاهای مشمول پرداخت زکات بیشترین پرداخت زکات را در سال جاری داشته است.

صادقی مصور با اشاره به در دست اجرا بودن سه پروژه عمرانی از محل زکات در سطح روستاهای شهرستان های رزن و درگزین اظهار کرد: از دو میلیارد و 178 میلیون تومان زکات جمع آوری شده از سطح روستاهای شهرستان افزون بر یک میلیارد و 254 میلیون تومان آن به زکات مستحبی اختصاص داشته است.

وی همچنین از تحقق 110 درصدی تعهد زکات شهرستان های رزن و درگزین از ابتدای سال تاکنون خبر داد و یادآور شد: از دو میلیارد و 178 میلیون تومان زکات جمع آوری شده در شهرستان افزون بر 241 میلیون و 990 هزار تومان نیز به زکات واجب ،626 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 110 درصدی جمع آوری زکات در شهرستان رزن و درگزین

افزایش 110 درصدی جمع آوری زکات در شهرستان رزن و درگزین