مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-14ورزشي

دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در قم برگزار شد


مسئول کمیته آموزش و مربیان هیات فوتبال استان قم گفت: دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا به میزبانی کمیته آموزش و مربیان هیات فوتبال استان قم برگزار شد.

- حسین گنجیان، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا به میزبانی کمیته آموزش و مربیان هیات فوتبال استان قم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه این دوره زیر نظر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و AFC برگزار شد، بیان کرد: این دوره آموزشی از روز یکشنبه مورخ 15 آبان ماه لغایت جمعه 20 آبان ماه در مجتمع ورزشی بانک ملی واقع در ابتدای پردیسان برگزار شد.

وی افزود: علی صانعی و رضا کردی که از مدرسین فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و AFC هستند به عنوان مدرس و دستیار مدرس در این دوره حضور داشتند همچنین محمد فرجی مسئول کمیته داوران هیات فوتبال استان قم، سعید افشاری فرد به عنوان مدیر دوره، سید مرتضی تکیه ای از اعضاء کمیته آموزش و مربیان هیات به عنوان مسئول IT، روح الله گل بابایی و پزشکیان و سید حسین طباطبایی به عنوان مسئول خدمات در این دوره همکاری کردند.

مسئول کمیته آموزش و مربیان هیات فوتبال استان قم اضافه کرد: مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی در سالن جلسات هتل المپیک با حضور شرکت کنندگان، مدرسین، دکتر باقری رییس هیات فوتبال قم و مربیان شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در قم برگزار شد

دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در قم برگزار شد