مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-14بين الملل

تلاش اندونزی برای مهار انتقادات غربی ها از روسیه در اجلاس فردای سران گروه 20


یک رسانه آمریکایی گزارش داد، اندونزی به عنوان میزبان اجلاس گروه 20 به دنبال جلوگیری از تبدیل شدن این گردهمایی رهبران جهان به یک رخداد برای کوبیدن روسیه بوده و از سیاستمداران غربی خواسته تا انتقاداتشان از مسکو را تعدیل کنند تا در پایان اجلاس این گروه .

- یک رسانه آمریکایی گزارش داد، اندونزی به عنوان میزبان اجلاس گروه 20 به دنبال جلوگیری از تبدیل شدن این گردهمایی رهبران جهان به یک رخداد برای کوبیدن روسیه بوده و از سیاستمداران غربی خواسته تا انتقاداتشان از مسکو را تعدیل کنند تا در پایان اجلاس این گروه همه اعضا بتوانند بر سر یک بیانیه توافق کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از راشاتودی، روزنامه آمریکایی پلتیکو روز یکشنبه به نقل از سه دیپلمات ناشناس آگاه به مذاکرات گزارش داد، جوکو ویدودو، رییس جمهور اندونزی و دیگر مقامات دولتش از رهبران کشورهای غربی خواسته اند با کم کردن از ابعاد لفاظی های ضد روسی خود بر سر بحران اوکراین موافقت کنند.

قرار است اجلاس دو روزه گروه 20 از فردا سه شنبه در شهر بالی اندونزی شروع شود و ویدودو امیدوار است زمینه های مشترک کافی برای آنکه همه اعضای گروه 20 از جمله روسیه و چین بتوانند بر مبنای آنها با صدور یک اعلامیه دسته جمعی موافقت کنند، پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش اندونزی برای مهار انتقادات غربی ها از روسیه در اجلاس فردای سران گروه 20

تلاش اندونزی برای مهار انتقادات غربی ها از روسیه در اجلاس فردای سران گروه 20