مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-14سياسي

ترویج فرهنگ مطالعه راه نجات از بمباران اطلاعاتی رسانه های معاند


رییس کتابخانه های عمومی شهرستان دلیجان گفت: راه نجات فرزندانمان از بمباران اطلاعاتی رسانه های اصطلاحاً سرد و گرم حمایت از صنعت چاپ و نشر و ترویج فرهنگ کتاب خوانی و مطالعه بین خانواده هاست .

- فهیمه لطفعلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در دلیجان اظهار کرد: امروز جهان اصطلاحاً به عنوان یک دهکده اطلاعاتی است که انسان را در بستر ارتباطات جمعی تبدیل به موجودی تابع رسانه کرده و ما کتابداران و خادمین عرصه کتاب و اطلاعات تنها راه تعمیق بخشی به باورهای دینی و معرفتی را در راستای منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب با هدف جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی، فراهم کردن زمینه های رشد و پیشرفت علمی و فرهنگی کودکان و جوانان شهرمان با تکیه بر دانش افزایی بانوان و مادران سرزمینمان می دانیم.

وی افزود: عمیقاً اعتقاد راسخ داریم که راه نجات فرزندانمان از بمباران اطلاعاتی رسانه های اصطلاحاً سرد و گرم حمایت از صنعت چاپ و نشر و ترویج فرهنگ کتاب خوانی و مطالعه بین خانواده هاست که امیدوارم این امر با جدیت و سرعت بیشتری در سیاست های کلان آموزشی و فرهنگی کشور محقق شود.

رییس کتابخانه های عمومی شهرستان دلیجان ادامه داد: این کتابخانه مجموعاً دارای 40 هزار کتاب در بخش های مختلف اصلی، مرجع، می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ مطالعه راه نجات از بمباران اطلاعاتی رسانه های معاند

ترویج فرهنگ مطالعه راه نجات از بمباران اطلاعاتی رسانه های معاند