مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-14اقتصادي

بوستان های قیدار ساماندهی می شود


ساماندهی بوستان های سطح شهر در دستور کار شهرداری قیدار است.

- سیدمصطفی موسوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازدید از فعالیت های نیروهای فضای سبز شهرداری قیدار، از پیشرفت 80 درصدی عملیات احداث بوستان نرگس در کوی محمدیه خبر داد و اظهار کرد: این پروژه که همزمان با آغاز فصل کار عمرانی آغاز شده است ظرف یک ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به ضرورت محرومیت زدایی و توجه به مناطق محروم، گفت: بوستان نرگس در یکی از محلات کم برخوردار شهر قیدار واقع شده است و افزایش سطح کیفیت زندگی در این محلات از اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

موسوی با بیان اینکه روند احداث بوستان دارای پیشرفت قابل توجهی است، عنوان کرد: تلاش شبانه روزی شش ماهه عوامل اجرایی شهرداری قیدار در احداث بوستان نرگس شامل اقدامات کف سازی، محوطه سازی، جدول گذاری، احداث سرویس بهداشتی، نصب وسایل بازی کودکان، ایجاد سطوح و فضای سبز، تأمین روشنایی، رنگ آمیزی، نصب مبلمان شهری و … است.

شهردار قیدار با تاکید بر افزایش سرانه فضای سبز شهری، تصریح کرد: شهرداری قیدار به ایجاد نشاط در بین مردم تاکید داشته و با هدف افزایش سرانه های تفریحی و ساماندهی بوستان ها این مهم در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان های قیدار ساماندهی می شود

بوستان های قیدار ساماندهی می شود