مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-14سياسي

روایت زندگی کارآفرینی که محصولاتش جهانی شد/ رقابت کفش های ایرانی با محصولات خارجی


داستان از یک بیماری شروع می شود، اما این کارآفرین با همه مشکلات ناامید نشده و به موفقیت فکر می کند و با دریافت وام اشتغال از کمیته امداد و با آغاز کار دوزندگی کفش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، همه چیز از یک بیماری شروع می‎ شود، از آنجایی که کارآفرین گزارش زنجانی به علت یک نارسایی و ناتوانی قادر به انجام کاری نیست و همین کارش را برای زندگی مشکل تر می کند.

درها را به روی خود بسته می ‎بیند، اما این پایان راه نیست، برای رسیدن به هدف و موفقیت باید تلاش کرد، همین افکار باعث می شود که فکرهای جدیدی در ذهن او شکل بگیرد و به دنبال تقویت توانایی های خود باشد.

سعید مرسلی که از کودکی نزد پدرش هنر کفش دوزی را آموخته است در کنار همه مشکلات زندگی و بیماری که دارد، به کارآفرینی فکر می ‎کند و با دریافت وام اشتغال از کمیته امداد و با آغاز کار دوزندگی کفش راه های موفقیت را یکی یکی می پیماید.

ادامه روایت اقتصادی این گزارش را از زبان کارآفرین که هدف های بزرگی را با نیت های خیرخواهانه در سر می پرورانند، می خوانید.

  آقای مرسلی شما یکی از کارآفرینان کمیته امداد هستید، خودتان را معرفی کنید؟ بنده سعید مرسلی متولد 1355 و 46 ساله هستم مدرک دیلم علوم تجربی دارم و چند سال است که از کمیته امداد وام اشتغال دریافت کرده و کارم را گسترش داده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت زندگی کارآفرینی که محصولاتش جهانی شد/ رقابت کفش های ایرانی با محصولات خارجی

روایت زندگی کارآفرینی که محصولاتش جهانی شد/ رقابت کفش های ایرانی با محصولات خارجی