مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-14سياسي

تفکر بسیجی و جهادی راهگشای مشکلات جامعه است


فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تفکر بسیجی و جهادی را راهگشای بسیاری از مشکلات دانست و گفت: اگر تفکر بسیجی در جامعه حاکم شود، - بیرجند- فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تفکر بسیجی و جهادی را راهگشای بسیاری از مشکلات دانست و گفت: اگر تفکر بسیجی در جامعه حاکم شود، برکات کارها چند برابر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدرضا مهدوی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با بسیجیان حوزه امام رضا (ع) بیرجند در آستانه هفته بسیج، تفکر بسیجی و جهادی را راهگشای بسیاری از مشکلات و عامل موفقیت بسیجیان دانست و مطرح کرد: رکن و شالوده تفکر بسیجی، اخلاص است و اگر تفکر بسیجی در جامعه حاکم شود، برکات کارها چند برابر می شود زیرا بسیجیان با تفکر مادی پای نمی آیند.

وی ادامه داد: عمده دلیل دشمن با این نیروی مخلص و مردمی این است که به منافع استکباری و مادی خود نمی رسد لذا با این تفکر مخالفت می کند و از هر روشی برای ضربه زدن به بسیج و تفکر بسیجی استفاده می کند.

سردار مهدوی بیان کرد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس هم نقش پررنگی داشتند و با وجود تمام کمبودها و نبود امکانات در برابر دشمنان مبارزه کرده و به پیروزی رسیدند.

فعالیت 270 پایگاه مقاومت بسیج در استان وی بسیج را معجزه انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج یک گستره بسیار عظیم و بزرگی است که اگر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی و جهادی راهگشای مشکلات جامعه است

تفکر بسیجی و جهادی راهگشای مشکلات جامعه است