مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-14پزشكي

آستارا با کمبود پزشک مواجه است/ حضور روزانه 25 هزار گردشگر داخلی و خارجی


فرماندار آستارا از حضور کمرنگ مدیران استانی در این شهرستان مرزنشین استان گیلان انتقاد کرد و گفت: آستارا با کمبود پزشک مواجه است.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا از حضور کمرنگ مدیران استانی در این شهرستان مرزنشین استان گیلان انتقاد کرد و گفت: آستارا با کمبود پزشک مواجه است.

عنایت رضایی پور در نشست معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان که با محوریت بررسی چالش ها، مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد با اشاره به اهمیت آستارا در حوزه های تجارت مرزی، اقتصادی و بهداشتی، اظهار کرد: در سال گذشته 600 فرد مبتلا به کرونا توسط پایگاه بهداشت مراقبت مرزی در مرز زمینی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در گذرگاه مرزی آستارا شناسایی و به کشور مبدا بازگشت داده شد و این اهمیت تلاش مدافعان سلامت در جهت افزایش سلامتی در جامعه است.

وی با بیان اینکه آستارا در دوران کرونا 563 روز در وضعیت قرمز یا نارنجی کرونایی قرار داشت و بارها مردم این شهرستان گردشگر پذیر شمال کشور در حوزه اقتصادی متضرر شده و با همکاری و تلاش شبانه روزی وضعیت آرام کرونایی امروز را رقم زدند، افزود: کرونا ضربه سختی بر پیکره اقتصاد مرزی آستارا وارد کرد و امروز باید با نگاه ویژه مسئولان کشوری و استانی به این شهرستان مهم مرزی کشور،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستارا با کمبود پزشک مواجه است/ حضور روزانه 25 هزار گردشگر داخلی و خارجی

آستارا با کمبود پزشک مواجه است/ حضور روزانه 25 هزار گردشگر داخلی و خارجی