مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-14بين الملل

مخالف اردوغان: بمب ها منفجر می شوند، آرای ما افزایش می یابد!


رهبر حزب «مملکت» از احزاب مخالف دولت ترکیه، با انتشار پیامی در توییتر، تلویحا رییس جمهور و حزب حاکم این کشور را عامل اصلی انفجار دیروز استانبول معرفی کرد.

- رهبر حزب مملکت از احزاب مخالف دولت ترکیه، با انتشار پیامی در توییتر، تلویحا رییس جمهور و حزب حاکم این کشور را عامل اصلی انفجار دیروز استانبول معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیدان تقسیم استانبول ترکیه ، دست کم 6 نفر کشته و 82 نفر زخمی شدند که به گفته مقامات ترکیه وضعیت برخی از مجروحان بسیار وخیم است و احتمال افزایش کشته شدگان وجود دارد.

محرم اینجه ، رهبر حزب مملکت از احزاب مخالف دولت اردوغان با انتشار پیامی در توییتر تلویحاً اردوغان و دولت ترکیه را عامل اصلی این حمله تروریستی معرفی کرد و آن را تلاشی برای پیروزی در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری ترکیه ارزیابی کرد.

انتخابات ریاست جمهوری ترکیه قرار است 14 مه 2023(24 اردیبهشت 1402) برگزار شود.

وی بدون اشاره مستقیم به دولت اردوغان نوشت: این جمله که بمب ها منفجر می شوند، و آرای ما افزایش می یابد آشنا به نظر می رسد؟! امیدوارم ترکیه به سال 2015 برنگردد… اشاره اینجه به سال 2015، به سلسله عملیات تروریستی در ترکیه برمی گردد که در آن سال نیز برخی از جریان های داخلی ترکیه مدعی بودند اردوغان و حزب حاکم عدالت و توسعه با ناامنی شهرها و عملیات تروریستی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف اردوغان: بمب ها منفجر می شوند، آرای ما افزایش می یابد!

مخالف اردوغان: بمب ها منفجر می شوند، آرای ما افزایش می یابد!