مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-14بين الملل

صنعاء: جامعه بین الملل جلوی جنایات سعودی ها علیه مهاجران آفریقایی را بگیرد


وزارت حقوق بشر دولت نجات ملی یمن مستقر در صنعاء در بیانیه ای جنایاتی را که رژیم آل سعود به وسیله نیروهای گارد مرزی در حق مهاجران اتیوپیایی مرتکب می شود، - وزارت حقوق بشر دولت نجات ملی یمن مستقر در صنعاء در بیانیه ای جنایاتی را که رژیم آل سعود به وسیله نیروهای گارد مرزی در حق مهاجران اتیوپیایی مرتکب می شود، محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه المسیره، وزارت حقوق بشر یمن در بیانیه خود ضمن محکومیت جنایاتی که رژیم آل سعود به وسیله نیروهای گارد مرزی در حق مهاجران اتیوپیایی مرتکب می شود، قتل ها و کشتارها و گورهای دسته جمعی را که رژیم آل سعود در حق مهاجران آفریقایی مرتکب شده، جنایت علیه بشریت و نقض آشکار ارزش ها و قوانین الهی، قوانین بین المللی انسانی، قوانین بین المللی پناهجویان و توافقنامه 1951 ویژه پناهجویان دانست.

همچنین این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود تاکید کرد، این جنایت میزان وحشی گری و زشتی رفتار مسؤولان سعودی و بی اعتنایی آنها نسبت به جان غیرنظامیان بی دفاع و مهاجران آواره شده از مناطق درگیری را نشان داد.

همچنین در این بیانیه آمده است، این جنایت اولین بار نبود بلکه در چارچوب جنایات مستمری انجام شد که سال ها است اتفاق می افتد و آل سعود تمامی شیوه های قتل از سوزاندن شهروندان یمنی ساکن استان حدیده در خمیس مشیط د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: جامعه بین الملل جلوی جنایات سعودی ها علیه مهاجران آفریقایی را بگیرد

صنعاء: جامعه بین الملل جلوی جنایات سعودی ها علیه مهاجران آفریقایی را بگیرد