مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-14حوادث

جان باختن 7 نفر بر اثر گازگرفتگی در لرستان/ تلفات رانندگی 12 درصد افزایش یافته است


در هفت ماهه امسال 7 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن (گازگرفتگی) در لرستان جان باختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمدرضا فارسی نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلفات حوادث ترافیکی استان طی مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 12 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: کل تلفات حوادث رانندگی در مهرماه امسال 47 نفر گزارش شده که از این تعداد 7 نفر در حوادث درون شهری ، 38 نفر در حوادث برون شهری و 2 نفر در حوادث جاده روستایی جان باختند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان بیان داشت: این رقم در مقایسه با تلفات مهرماه سال گذشته که 42 نفر گزارش شده بود، افزایش 12 درصدی را نشان می دهد.

  این مقام مسئول با اشاره به آمار مراجعین جرحی حوادث رانندگی گفت: در مهر ماه امسال یک هزار و 107 نفر مورد معاینات مربوط به مصدومان تصادفات جرحی در مراکز پزشکی قانونی استان انجام شده که از این تعداد 790 نفرمرد و 317 نفر زن گزارش شده است.

فارسی نژاد بیان داشت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که آمار مراجعین تصادفات جرحی 833 نفر گزارش شده بود، 33 درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: توصیه می شود توجه بیشتری به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مجاز در سفرهای درون و برون شهری خود داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 7 نفر بر اثر گازگرفتگی در لرستان/ تلفات رانندگی 12 درصد افزایش یافته است

جان باختن 7 نفر بر اثر گازگرفتگی در لرستان/ تلفات رانندگی 12 درصد افزایش یافته است