مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-14سياسي

تفکر بسیجی راهگشای بسیاری از مشکلات در جامعه است


فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تفکر بسیجی و جهادی را راهگشای بسیاری از مشکلات و عامل موفقیت بسیجیان دانست و گفت: رکن و شالوده تفکر بسیجی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمدرضا مهدوی ، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در دیدار با بسیجیان حوزه امام رضا(ع) بیرجند، تکمیل کنیم نیازمند بودجه های کلان است.

وی با تأکید بر اینکه نباید کار و مأموریت نظام و انقلاب اسلامی را به نداشته ها و مسائل مادی گره بزنیم بلکه باید با همان امکانات و داشته ها خودمان امور را پیش ببریم، بیان داشت: نیروهای بسیج برای فعالیت منتظر دریافت بودجه و امکانات از مسئولان نیستند و هرجا که احساس تکلیف کنند با تمام توان حضور می یابند و با استفاده از ظرفیت های باقوه کار را پیش می برند.

  فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تفکر بسیجی و جهادی را راهگشای بسیاری از مشکلات و عامل موفقیت بسیجیان دانست و مطرح کرد: رکن و شالوده تفکر بسیجی، اخلاص است و اگر تفکر بسیجی در جامعه حاکم شود، برکات کارها چند برابر می شود زیرا بسیجیان با تفکر مادی پای نمی آیند.

سردار مهدوی با اشاره به اینکه از سال 57 تاکنون با همه کمبودها و مشکلات هر جایی که بسیج ورود کرده موفق عمل کرده است، گفت: عمده دلیل دشمن با این نیروی مخلص و مردمی این است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی راهگشای بسیاری از مشکلات در جامعه است

تفکر بسیجی راهگشای بسیاری از مشکلات در جامعه است