مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-14اقتصادي

افزایش 2 جایگاه CNG در مشهد طی یک سال اخیر


معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری مشهد گفت: معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری موفق شده طی یک سال اخیر، 2 جایگاه در موقعیت های مکانی بسیار مهم و پرتردد احداث کند؛ - جایگاه هایی که یکی در ابتدای محور خروجی مشهد به سمت نیشابور و دیگری در بولوار آیت ا.

هاشمی رفسنجانی قرار دارد.

محمود عیدی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه سوخت CNG از اوایل دهه 80 وارد سبد سوخت حمل ونقل کشور شده، اظهار کرد: خوشبختانه این صنعت طی مدتی 10 ساله و تا ابتدای دهه 90 به پیشرفت و جایگاه خوبی رسید و به دلیل قیمت ارزان تر نسبت به بنزین با استقبال خوبی از سوی هموطنان همراه شد.

وی گفت: از سال 97 معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری مشهد به صورت مشارکتی و با نقش آفرینی مستقیم به این عرصه ورود کرده است.

ثمره این مشارکت و ایفای نقش احداث و جانمایی 29 جایگاه سوخت CNG در سطح شهر مشهد بوده است.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری مشهد افزود: طی یک سال اخیر یکی از دغدغه های معاونت اقتصادی، افزایش تعداد این جایگاه ها بوده چرا که ارائه خدمات مطلوب به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را یکی از ماموریت های جدی خود می داند.

عیدی تصریح کرد: جانمایی و احداث این جایگاه ها به دلیل مسائل ایمنی تابع ضوابط و شرایط خاص و سختگیرانه ای است ولی در عین حال معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 جایگاه CNG در مشهد طی یک سال اخیر

افزایش 2 جایگاه CNG در مشهد طی یک سال اخیر