مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-14اقتصادي

سرمایه ای که قربانی سهل انگاری شد


مدیر شیلات و امور آبزیان چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه از 64 مزرعه پرورش ماهی آسیب دیده در بارش های تابستان تنها 4 الی 5 مزرعه بیمه بودند و توانستند از مزایای بیمه استفاده کنند.

- محمد کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بارش باران در تابستان به 64 مزرعه شیلات استان یعنی معادل 15 درصد از 420 مزرعه فعال استان خسارت وارد کرد و حدود 2 هزار و 300 تن ماهی پرواری و یک میلیون بچه ماهی را تلف کرد.

مدیر شیلات و امور آبزیان چهارمحال و بختیاری افزود: خسارات در سه بخش پرواری، بچه ماهی و سازه مزرعه بررسی شد و مراحل اعلام خسارت تا مرحله طرح در هیئت دولت پیش رفت.

کریمی بیان کرد: چندی پیش طی نامه ای از مرکز اعلام شد که اعتبارهایی برای جبران خسارت به استان ها تخصیص و به استانداری استان ها ابلاغ شده است.

تخصیص 195 میلیارد تومان برای جبران خسارت های زیرساختی سیل به مجموعه کشاورزی  وی ادامه داد: سهم استان ما از این اعتبارات 195 میلیارد تومان اعلام شد تا صرف تعمیر راه ها، سازه ها و زیرساخت های کشاورزی آسیب دیده از سیل شود اما در پیگیری آخر از استانداری استان ظاهراً هنوز اعتباری ابلاغ نشده است.

کریمی با بیان اینکه بیشترین حجم خسارت در کوهرنگ بود، گفت: شهرستان کوهرنگ، لردگان و اردل به ترتیب بیشترین تلفات ماهی را داشتند، در این سیل سازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه ای که قربانی سهل انگاری شد

سرمایه ای که قربانی سهل انگاری شد