مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-14اقتصادي

دنبال اجرای قانون مالیات بر پایانه فروشگاهی هستیم


با اجرای قانون مالیات بر پایانه های فروشگاهی نظام مالیاتی ایران به یک نظام مالیاتی مترقی در تراز جهانی تبدیل خواهد شد.

- به گزرش خبرنگار مهر داود منظور رییس سازمان امور مالیاتی در یک نشست خبری که صبح امروز برگزار شد با بیان اینکه یکی از مشکلات امور مالیاتی شرکت های کاغذی هستند گفت: به دنبال حل مشکلات سامانه فعلی مودیان مالیاتی هستیم که با اصلاًح ان از یک نظام اطلاعات لکه ای به یک نظام اطلاعاتی جامع می رسیم.

وی ادامه داد: راه سختی را برای پیاده سازی آن داریم و امکان ریز داده های اقتصادی بیش از هشت میلیون فعال اقتصادی نیاز به دوران گذار دارد.

منظور تصریح کرد: در پایانه فروشگاهی نیاز به طراحی عملیات هستیم و امیدواریم که با نظرات کارشناسی قانون را به درستی اجرا کنیم، اگر بتوانیم این قانون را اجرا کنیم به یک سامانه مالیاتی مترقی در تراز جهانی خواهیم رسید.

این مقام مسئول ادامه داد: موضوع دیگر دو قانون مالیات بر آمد و مالیات بر عایدی سرمایه بوده که فعلاً در مجلس و در حال پالایش است، این دو قانون جدید مکمل ظرفیت های قانون گذاری نظام مالیاتی جدید بوده و این قانون هنوز جای کارشناسی و تأمل دارد.

وی با اشاره به قانون مالیات بر عایدی سرمایه گفت: در بحث عایدی سرمایه و بستر اجرایی باید قانون فروشگاهی را در نظر بگیریم و باید امکان مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال اجرای قانون مالیات بر پایانه فروشگاهی هستیم

دنبال اجرای قانون مالیات بر پایانه فروشگاهی هستیم