مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-14دانش

ایجاد بورسیه، صنعت و جامعه در شورای گسترش آموزش عالی تصویب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،به نقل از وزارت علوم، قاسم عمو عابدینی در خصوص این مصوبه گفت: با توجه به اجرای موفق طرح بورسیه جامعه و صنعت در دانشگاه یزد، - معاون آموزشی وزیر علوم گفت: در جلسه اخیر شورای گسترش آموزش عالی چند مصوبه مهم به تصویب رسید که یکی از آن ها موافقت این شورا با راه اندازی بورسیه، صنعت و جامعه در دانشگاه ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،به نقل از وزارت علوم، قاسم عمو عابدینی در خصوص این مصوبه گفت: با توجه به اجرای موفق طرح بورسیه جامعه و صنعت در دانشگاه یزد، اجرای این بورسیه در سایر دانشگاه ها به تصویب شورای گسترش رسید.

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: با توجه به مصوبه شورای گسترش، دانشگاه ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی می توانند از طریق اعلام در دفترچه آزمون سراسری برای مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجوی بورسیه از طریق واحد های صنعتی و تولیدی پذیرش کنند که در این شیوه دانشجو ضمن حضور در دانشگاه در محیط صنعت هم حضور پیدا کرده و حقوق دریافت می کند.

وی افزود: ارتقای امید اجتماعی، مسئولیت پذیری ملّی و اشتغال پذیری، تقویت ارتباط و تعامل مؤثر میان دانشگاه و جامعه و بسترسازی لازم برای ارتقای توانمندی های عملی دانش آموختگان، جذب استعداد های برتر، جهت دهی به پایان نامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بورسیه، صنعت و جامعه در شورای گسترش آموزش عالی تصویب شد

ایجاد بورسیه، صنعت و جامعه در شورای گسترش آموزش عالی تصویب شد