مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-14اقتصادي

تکمیل کتابخانه های نیمه تمام خراسان شمالی 125 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی گفت: تکمیل هشت باب کتابخانه عمومی نیمه تمام این استان 125 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، مهدی آریان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اظهار کرد: تکمیل هشت باب کتابخانه عمومی نیمه تمام این استان 125 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی گفت: بیش از نیمی از این کتابخانه ها بین 30 تا 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی افزود: کتابخانه عمومی شهر ایور در شهرستان گرمه با زیر بنای 420 متر مربع و پیشرفت فیزیکی بالای 85 درصد در مرحله نازک کاری قرار دارد و تاکنون 9 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار برای آن هزینه شده است و برای تکمیل به هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

آریان ادامه داد: کتابخانه شهر سنخواست در جاجرم نیز با زیر بنای 420 متر مربع و 50 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله سفتکاری قرار دارد و تاکنون سه میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار برای آن هزینه شده و برای تکمیل آن 12 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی اضافه کرد: همچنین کتابخانه شوقان نیز با زیر بنای 420 متر مربع و 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تاکنون یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای ساخت آن هزینه شده و برای تکمیل به 21 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل کتابخانه های نیمه تمام خراسان شمالی 125 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تکمیل کتابخانه های نیمه تمام خراسان شمالی 125 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد