مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-14سياسي

الزام شهرداری به ارائه طرح جامع مدیریت آب های سطحی شیراز


الزام شهرداری به ارائه طرح جامع مدیریت آبهای سطحی شهر شیراز و نام گذاری تقاطعی در این کلانشهر به نام شهدای حرم شاهچراغ (ع) از جمله مهمترین مصوبات هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز بود.

- ایسنا/فارس الزام شهرداری به ارائه طرح جامع مدیریت آبهای سطحی شهر شیراز و نام گذاری تقاطعی در این کلانشهر به نام شهدای حرم شاهچراغ (ع) از جمله مهمترین مصوبات هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز بود.

در هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز طرح کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، درخصوص الزام شهرداری به ارائه طرح جامع مدیریت آبهای سطحی شهر شیراز با حضور 11 نفر اعضای این شورا بررسی شد و به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و براساس ماده واحده این مصوبه، شهرداری شیراز مکلف است با همکاری مرکز پژوهش های شورا، حداکثر ظرف مدت سه ماه از تاریخ ابلاغ این مصوبه و با رعایت مواردی نسبت به ارائه طرح جامع مدیریت آب های سطحی شهر شیراز، اقدام و نتیجه را طی لایحه ای به شورا ارائه کند.

بر این اساس مطالعات اجرایی پروژه های مربوط به طرح جامع مدیریت آبهای سـطحی باید به گونه ای انجام پذیرد که با رعایت ملاحظات مهندسی امکان نفـوذ آبهای سطحی در طول مسیر جهت تغذیه سفره های زیرزمینی وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام شهرداری به ارائه طرح جامع مدیریت آب های سطحی شیراز

الزام شهرداری به ارائه طرح جامع مدیریت آب های سطحی شیراز