مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-14فرهنگي

معرفی برترین های انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان


مدیر انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از برگزاری آیین تقدیر و تجلیل از برترین های این انتشارات در سه حوزه تألیف، ترجمه و داوری خبر داد.

- نفیسه باقری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی با تقدیر از برترین های خود در سه حوزه تألیف، ترجمه و داوری، خدمات ارزشمند تلاش گران عرصه دانش و فرهنگ ایران را گرامی می دارد.

او ادامه داد: در این مراسم از زحمات خدابخش حیدری، مترجم کتاب برنامه آموزش انفرادی ، هادی صالحی، مؤلف کتاب A Course in English: What Students of Management Need to Know و محمود اقدامی، داور برخی از آثار، برای همکاری موثر و پرثمر با انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان در سال 1400 تقدیر می شود.

مدیر انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: آثار چاپ شده در انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان با در نظر گرفتن معیارهایی مانند تأثیرگذاری در ارتقاء سطح علمی و فرهنگی کشور، تازگی و نوآوری در موضوع، ارزشمندی علمی و محتوایی کتاب و رعایت استانداردهای تألیف و ترجمه مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته و از برترین آثار تجلیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین تجلیل از برترین های نشر جهاد دانشگاهی اصفهان سه شنبه 24 آبان ماه هم زمان با روز کتاب و کتابخوانی در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین های انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان

معرفی برترین های انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان