مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-14اقتصادي

فعالیت سامانه الکترونیکی «سهیم» در استان اردبیل


مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: سامانه «سهیم» با رویکرد الکترونیکی کردن خدمات و کاهش مراجعات حضوری مردم در استان اردبیل آغاز به کار کرد.

- اردبیل- مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: سامانه سهیم با رویکرد الکترونیکی کردن خدمات و کاهش مراجعات حضوری مردم در استان اردبیل آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر شهرام رسولی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 9 مورد از خدمات ثبت احوال به صورت الکترونیکی در این سامانه انجام می شود و برنامه ریزی شده تا خدمات بیشتری در این سامانه گنجانده شود.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات خانواده در این سامانه کاملاً قابل مشاهده است، تصریح کرد: خدماتی نظیر ثبت نام کارت هوشمند ملی، تغییر نشانی، درخواست تغییر نام، گواهی تجرد، مدارک پیدا شده، ثبت شکایت و قوانین و مقررات سازمان در این سامانه وجود دارد.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: ما برای تسهیل دسترسی مردم به این نوع خدمات، صدور شناسنامه های المثنی را در یک سال گذشته، به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کردیم.

رسولی افزود: سامانه سهیم به عنوان پنجره واحد ارائه خدمات سازمان و در راستای دولت الکترونیک راه اندازی شده و بنا داریم خدمات مختلف سازمان از این طریق به صورت غیرحضوری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سامانه الکترونیکی «سهیم» در استان اردبیل

فعالیت سامانه الکترونیکی «سهیم» در استان اردبیل